Siłownia ozone KrakówTrening przedramion

Trening przedramion

by

Trening przedramion (3)Trening mięśni przedramion budzi wiele kontrowersji. Wiele osób twierdzi, że praca nad nimi to strata czasu. Jeszcze inni sądzą, że trening przedramion jest kluczowy do osiągnięcia jak najlepszych wyników siłowych. Jaka jest prawda? Ta jak zwykle leży pośrodku. Mięśnie przedramion bardzo często rozwijają się niejako przy okazji- przy ćwiczeniach na biceps, na bark czy na klatkę piersiową. Czy warto więc wykonywać ćwiczenia specjalnie z myślą o nich? Mięśnie przedramion należą do najszybciej regenerujących się mięśni w ciele. Ćwiczenia specjalnie na tą partię ciała można więc wykonywać codziennie. Dzięki silnym przedramionom mamy mocniejszy uchwyt. Jeśli więc należy nam na jak najlepszych osiągach siłowych ćwiczenia na przedramiona powinny stanowić niedołączaną część treningu. Wybór ćwiczeń na przedramiona jest naprawdę spory. Mogą to być ćwiczenia z zastosowanie klasycznej sztangi, hantli bądź specjalistycznych urządzeń na siłowni. Ważne jest to by wykonywać te ćwiczenia na przemiennie.

Inne wpisy:

Back to Top