Ćwicz, aby poprawić metabolizm

Zdrowie całego organizmu i nasze samopoczucie zależą od pracy narządów trawiennych . Ile problemów może mieć wzdęcia, zaparcia , uczucie ciężkości w żołądku! Ćwiczenie zwane „Rybakiem” pomaga usprawnić przemianę materii i normalizuje pracę całego przewodu pokarmowego.

 

 

 

Ćwiczenia normalizują trawienie . Z jego pomocą można pozbyć się nadmiernego tworzenia się gazów, zaparć, perystaltyka wróci do normy , opróżnianie zostaje uproszczone, mięśnie ściany brzucha zostają wzmocnione poprzez masaż narządów wewnętrznych. Oprócz tego poprawia się flora jelitowa, wzmacnia się głębokie mięśnie pleców, usuwa przemieszczenie narządów, a choroby narządów jamy brzusznej są leczone.

Ćwiczenia medycyny wschodniej normalizujące trawienie

To ćwiczenie pochodzi od yui jia. Najlepiej jest robić to na czczo. Po gimnastyce pojawia się nieopisane uczucie oświecenia. Ćwiczenia dodają lekkości, wigoru naszemu ciału. Energia jamy brzusznej bez komplikacji przedostaje się do górnych ośrodków energetycznych, nasyca mózg i nie obciąża otrzewnej zbędną fermentacją.

Z biegiem czasu poprawę kondycji dolnego odcinka kręgosłupa można odczuć poprzez napięcie mięśni głębokich pleców.

Pozycja wyjściowa: Nogi stawiamy na szerokość / nieco szerszą niż ramiona, lekko zginamy je w kolanach. Opieramy dłonie na biodrach (kciuki skierowane do wewnątrz). Maksymalnie rozluźniamy plecy, przenosimy ciężar ciała na dłonie spoczywające na kolanach. Kręgosłup musi być prosty!

• Przyjmujemy pozycję wyjściową. Wydychamy płynnie. Następnie – wdychaj jak najgłębiej przez nos (jeśli jest to dla Ciebie wygodne – okresowo, nasycając płuca energicznymi szarpnięciami).
• Wykonujemy energiczny wydech ustami z dźwiękiem „ХХАА” i wstrzymujemy oddech. Jednocześnie obniżamy głowę i przyciskamy brodę do klatki piersiowej.
• Wstrzymując oddech ściskamy i podciągamy mięśnie krocza (zmniejszamy zwieracz odbytu).
• Zamykamy tchawicę („zamykamy” usta i „zakrywamy” je językiem), aby nie wdychać powietrza.
• Energicznie wciągnij brzuch, napinając mięśnie przepony. Rozluźnione mięśnie prasy i narządów w tym czasie są skierowane do góry za przeponą, która się skurczyła. Zsuwa się przednia powierzchnia brzucha.
• W tej pozycji wstrzymujemy oddech jak najdłużej. Staramy się nie przesadzać.
• Uwalniamy tchawicę, rozluźniamy mięśnie brzucha – w tym czasie powietrze wpada do płuc.

Ta gimnastyka doprowadziła do tego, że skład powietrza we krwi pogorszył się podczas wstrzymywania oddechu. Teraz wykonujemy oddech oczyszczający:
• Powoli podnieś ręce do góry, zrób wdech przez nos. Opuszczamy ręce, podczas gdy sporadycznie i intensywnie wypuszczamy powietrze przez praktycznie zaciśnięte usta. Oddech oczyszczający wykonujemy trzy razy.

Ćwiczenie wykonuje się w ilości 10 cykli pod rząd, ale ilość stopniowo zwiększamy zaczynając od 3 cykli. Cała procedura opisana powyżej to 1 cykl.

 

 

Żródło: econet.ru