Jak schudnąć i nie umrzeć

Jeśli nagle zjadasz ciasto w małych kawałkach z cudzego talerza, ponieważ i wydaje Ci się, że w tym przypadku jest mniej kalorii, to wpadłeś w sztuczkę własnego mózgu.

 

 

 

 

W przeddzień lata wielu martwi się o to, jak schudnąć itp., różne diety i inne rzeczy chodzą mu po głowie.

Przeczytajcie o podstawowych rzeczach, o których powinniście pamiętać i wiedzieć, to są podstawowe zasady.

Tak więc każde z twoich ograniczeń w odżywianiu, białkach i węglowodanach, organizm postrzega jako stres i zaczyna intensywnie przechowywać tłuszcze w rezerwie, jeśli nadal będziesz ograniczać się najpierw w żywieniu, zjada twoje mięśnie i rezerwy glukozy, składniki odżywcze i pierwiastki śladowe z kości. W efekcie zniszczenie aparatu kostno-mięśniowego, cukrzyca, niezdolność do prowadzenia aktywnego trybu życia oraz zbiór masy tłuszczowej, nawet przy ograniczonym odżywianiu.

Utraconych mięśni po poście NIGDY nie można przywrócić, można je zrekompensować rozwojem innych, ale wszystkie eksperymenty i obserwacje na tych, którzy głodowali sztucznie lub byli zmuszeni to potwierdzić, niektóre obserwacje prowadzono przez 20 lat. Ci, którzy niewłaściwie jedzą i głodują, wyróżniają się płaskim dnem (mięśnie pośladkowe zjadane są przez organizm w pierwszej kolejności), sport nie pozwala im w pełni na powrót, kompensuje to tzw. wzrostem „uszu spaniela” przez ludzi.

Ograniczenie spożycia kalorii wpływa na insulinę, ważny regulator magazynowania energii w organizmie. Przy diecie niskokalorycznej wrażliwość na insulinę spada i dość dramatycznie. Zmniejszona wrażliwość na insulinę jest zwiastunem cukrzycy.

Insulina mówi mózgowi, ile tłuszczu jest przechowywane w organizmie. Wyprodukowany po zjedzeniu przez trzustkę, przedostaje się do krwiobiegu i mówi komórkom, że mogą pobierać glukozę z krwi i magazynować energię.

Leptyna jest wskaźnikiem poziomu podskórnej tkanki tłuszczowej, podczas gdy insulina odzwierciedla jedynie ilość trzewnej tkanki tłuszczowej, która stanowi ryzyko cukrzycy, nadciśnienia, chorób układu krążenia i wielu rodzajów raka.

Mózg nie lubi marnować zapasów tłuszczu na codzienne potrzeby, ponieważ woli go oszczędzać w nagłych wypadkach. Jest to strategia długoterminowa, podobnie jak nie wycofuje się pieniędzy z konta emerytalnego na zakup benzyny .

Kiedy próbujemy schudnąć, jedząc mniej jedzenia, nasze mózgi walczą o utrzymanie wagi na idealnym poziomie. Na przykład zmniejsza tempo metabolizmu. Innym sposobem jest sprawienie, byśmy poczuli się głodni, abyśmy chcieli jeść więcej. W końcu mózg może nas oszukać na wiele sposobów. Jeśli nagle zjadasz ciasto w małych kawałkach z cudzego talerza, ponieważ wydaje ci się, że w tym przypadku jest mniej kalorii, to wpadłeś w sztuczkę własnego mózgu.

Ważne jest również, aby wiedzieć dla tych, którzy twierdzą, że ich waga rośnie z powodu chorób. Praktycznie nie ma chorób prowadzących do przyrostu masy ciała, WSZYSTKIM CHOROBOM SĄ TOWARZYSZĄCE UTRATY WAGI. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli chcesz schudnąć, jedz więcej i uprawiaj sport! To jest pokrótce.

 

 

Źródło: econet.ru