Jak schudnąć z mózgiem, a nie dietą

Pytanie „jak pozbyć się nadwagi” jest aktualne o każdej porze roku. Biorąc pod uwagę obciążenie pracą współczesnego człowieka, najprostsze i najłatwiejsze metody wychodzą na wierzch. Oprócz ścisłej diety i wyczerpujących zajęć sportowych możesz wykorzystać ukryte zasoby mózgu, które przyspieszą utratę wagi.

 

 

 

 

W wiodących klinikach odchudzających od dawna stosuje się różne techniki i techniki psychologiczne. Doskonale uzupełniają standardowe podejście do modelowania sylwetki, pomagają utrzymać się na diecie i szybciej osiągać efekty. Wypróbuj je w praktyce i uzyskaj piękne ciało bez głodu i sportu.

Psychologia utraty wagi

Ciekawy eksperyment przeprowadzono w jednej klinice odchudzającej. Lekarze utworzyli dwie grupy osób, które były na tej samej diecie, uprawiały sport według identycznego programu. Ale pierwsi pacjenci dodatkowo stosowali psychologiczne metody motywacji: wizualizowali siebie jako smukłych i osiągnęli swoje cele.

W porównaniu wyniki były po prostu niesamowite. Pierwsza grupa straciła średnio 0,75 kg, druga zaś 4,10 kg nadwagi. To sprawia, że myślisz i całkowicie przemyślasz podejście do utraty wagi bez wyczerpującego treningu i surowych ograniczeń dotyczących jedzenia.

Wizualizacja utraty wagi

Psychologowie uważają wizualną prezentację siebie w idealnych proporcjach za jedną z prostych i przyjemnych metod. Codziennie wykonuj ciekawe ćwiczenie:

• Pomyśl szczegółowo, jak utrata wagi poprawi twoje życie, pozwoli ci nosić piękne rzeczy i zrealizować swoje ukryte pragnienia i marzenia.
• Wizualnie wyobraź sobie, jak niesamowicie będziesz wyglądać w obcisłym stroju, sukience, która została zauważona w Twoim ulubionym sklepie.
• Daj swojemu mózgowi jak najwięcej szczegółów, próbując wyobrazić sobie zapachy, kolory, tkaniny i wzory.

Powtórz ćwiczenie, dodaj do niego nowe szczegóły. Możesz stworzyć mapę wizualizacyjną związaną z odchudzaniem, umieszczając na środku własne zdjęcie. Da to potężną motywację podczas uprawiania sportu, wsparcie podczas diety.

Korzystanie z właściwości pamięci
Prosty sposób pomoże rozwiązać problem przejadania się i nadwagi: jedząc, zapamiętaj wszystkie potrawy i przekąski, które już spożyłeś w ciągu dnia. Mentalne liczenie kalorii nie będzie zbyteczne, nie zapominając o słodyczach, filiżance latte czy orzechach. Zauważono, że nasycenie następuje szybciej, a porcje można zmniejszyć o 25-30%.

Umieszczanie celów w podświadomości

Ta metoda może być stosowana w różnych dziedzinach. Jak wiesz, nasz mózg prawie nigdy nie odpoczywa, działa w nocy. Dlatego przed pójściem spać spokojnie pomyśl o problemie nadwagi, własnej utraty wagi i sposobach jego rozwiązania. Będzie próbował rozwiązać problem, uruchamiając ukryte zasoby. Na poziomie podświadomości następuje restrukturyzacja zasad żywienia, niepostrzeżenie zmniejsza się apetyt i apetyt na słodycze.

4 sekrety udanej utraty wagi

Wiele osób jest gotowych na dietę, ogranicza dietę, ale unika uprawiania sportu. Prowadzi to do powolnej utraty wagi, zmuszając cię do rozpadu i zjadania tych dodatkowych kilogramów. Psychologowie oferują sekrety, jak zmusić mózg do zwiększenia metabolizmu i stymulowania utraty wagi:

1. Zapach jedzenia przed jedzeniem: zapach przenika do środka mózgu, który jest odpowiedzialny za uczucie sytości, więc osoba nie przejada się, szybko czuje, że nie jest już głodny.
2. Kup niebieskie naczynia i obrus do jedzenia. Cień doskonale tłumi apetyt, więc przejadanie się z takiego talerza jest prawie niemożliwe.
3. Spróbuj zjeść przed lustrem. Metoda jest trochę nieprzyjemna, ale skuteczna: istnieje psychologiczne podejście do nadwagi, przejadania się, łatwiej jest utrzymać dietę.
4. Przestrzegaj zasady kontrastu: jedzenie i talerz powinny mieć inny kolor. W przeciwnym razie będziesz jadł znacznie więcej niezauważalnie.

Należy pamiętać, że praca z podświadomością i wizualizacja to dodatkowe, a nie główne sposoby odchudzania. Dlatego leżąc na kanapie nie będziesz w stanie stracić kilogramów. Wybierz prostą dietę opartą na odpowiednim odżywianiu, ćwicz więcej, chodź, wykonuj poranne ćwiczenia, aby przyspieszyć metabolizm. Metody psychologiczne wesprą w trudnej walce o piękne ciało, przyspieszą osiągnięcie celu.

 

 

Żródło: Econet