Jedna prosta prawda, która poprawi Twoje zdrowie i przedłuży życie

Istnieje prosta prawda dotycząca promowania zdrowia i długowieczności. Jednak głównym problemem jest niezrozumienie prostych rzeczy. A takie rzeczy mogą działać tylko wtedy, gdy zostaną w pełni zaakceptowane.

 

 

 

 

W tym artykule dowiesz się, jak żyć długo i szczęśliwie. Wystarczy kilka prostych kroków. Dlaczego ważne jest zachowanie spokoju w każdej sytuacji.

Spójrzmy na kilka kroków, aby zrozumieć istotę problemu:

1. Wszystkie choroby są spowodowane nerwami.

Jest to fakt, z którym nie można dyskutować, ponieważ mózg kontroluje ciało za pomocą układu nerwowego. Jeśli w tym systemie są naruszenia, zachorujemy. W zależności od sytuacji choroba może być różna, w tym ciężka.

2. Nerwowość rodzi się z problemów, ale ich nie rozwiązuje.

Brzmi to jak paradoks, ale w rzeczywistości jest to naga prawda – im więcej problemów ma dana osoba, tym bardziej się denerwuje. Co więcej, wynikające z tego napięcie nerwowe tylko pogarsza sytuację i uniemożliwia spokojne przemyślenie, jak znaleźć wyjście z sytuacji. Wiele osób o tym wie, ale nie potrafią się uspokoić.

3. Rzadko zdarzają się sytuacje w życiu, którymi naprawdę warto się martwić.

To jest prawda, której wielu szuka. Świadomość braku globalnych problemów w Twoim życiu uspokoi układ nerwowy, zapobiegnie rozwojowi chorób i spowolni procesy starzenia. Problem w tym, że wiele osób odruchowo się denerwuje, nawet z powodu drobnych niedogodności lub nieuzasadnionych oczekiwań.

Pamiętaj – niewiele w życiu zasługuje na zdenerwowanie. Przede wszystkim powinniśmy się troszczyć o własne zdrowie i zdrowie naszych bliskich, wszystko inne jest całkowicie rozwiązalne. Jesteśmy o tym przekonani już wtedy, gdy sytuacja się skończy i rozumiemy, że nie powinniśmy byli się tak martwić.

Dlatego, aby żyć długo i szczęśliwie, zalecamy wykonanie prostego ćwiczenia:

• zapisz w zeszycie wszystkie problemy, które wcześniej uniemożliwiały Ci życie w spokoju (na przykład tydzień lub miesiąc temu);
• wykreśl te punkty, o które Twoim zdaniem nie powinieneś się tak bardzo martwić;
• wróć do pozostałych pozycji w ciągu tygodnia i powtórz wszystko od nowa.

Zapewniamy, że po tygodniu Twoja lista ulegnie znacznemu skróceniu. Analizuj listę, aż przekreślisz wszystkie (lub prawie wszystkie) pozycje. Zadbaj o siebie i swoje nerwy!

 

 

 

Żródło:  econet.ru