O czym mówi kształt kobiecych pośladków?

Kto by pomyślał, że nawet kształt pupy jest w stanie powiedzieć wiele ciekawych rzeczy na temat przedstawicielek pięknej połowy ludzkości! Eksperci nazywają cztery główne odmiany pośladków: koło, kwadrat, trójkąt i serce. Rozpatrzmy każdy kształt bardziej szczegółowo.

 

 

 

Kształt pośladków może informować o stanie zdrowia swojej właścicielki, a także podpowiedzieć, na jakie ćwiczenia warto zwrócić uwagę, aby pozostać w dobrej kondycji.

Koło — hormony w normie

Jeśli twoje odbicie w lustrze pokazuje tyłek okrągłego kształtu, możesz być spokojna — równowaga hormonalna organizmu jest w normie. Ponadto, 95% mężczyzn podobają się właśnie takie pośladki. Według statystyk, kobiety o takim kształcie pupy łatwo znoszą ciąże i rodzą dzieci. Podobno kobiety o takich pośladkach rodzą zdrowe i sprawne potomstwo. Czy to prawda— nie wiadomo, ale brzmi nieźle, prawda?
Aby mieć zgrabne, jędrne i uniesione pośladki, trzeba wykonywać przysiady klasyczne i bułgarskie, oraz inne ćwiczenia siłowe aktywujące mięśnie pośladkowe.

Kwadrat — świadectwo zdrowia

Zdaniem specjalistów, kobiety o pupie w kształcie kwadratu są zwykle wytrwałe i mogą pochwalić się dobrym zdrowiem. Ale zewnętrznie taka pupka rzadko zachwyca swoją właścicielkę. Dziewczyny usiłują się zaokrąglić pośladki, żeby bardziej kusiły płeć przeciwną.
Jeśli masz taką figurę, najlepiej nadają się ćwiczenia w leżeniu na boku, a także standardowe podnoszenie nóg. Można dodać skłony z ciężarkami (to zapewni elastyczność mięśni), a ćwiczenia rozciągające dobrze utrwalą efekt.

Trójkąt wskazuje na brak równowagi estrogenów

Posiadaczki pupy w postaci odwróconego trójkąta mogą cierpieć na bezsenność, problemy menstruacyjne, niski popęd płciowy, a nawet chroniczne zmęczenie. Wszystko to objawy niedoboru hormonu estrogenu.
Z tym problemem można poradzić sobie za pomocą diety. Dieta powinna składać się z owoców i warzyw. W żadnym wypadku nie należy przyjmować steroidowych środków antykoncepcyjnych! Co do kompleksu ćwiczeń, należy zwrócić uwagę na ćwiczenia nad dolną częścią pośladków — rozciąganie i przysiady z hantlami.

Serce — należy sprawdzić poziom hormonów

Jeśli pupa przypomina odwrócone serduszko, to świadczy o niedoborze estrogenu – najważniejszego żeńskiego hormonu płciowego.
Chcesz pozbyć się dużych boków? Trzeba przestrzegać diety i regularnie wykonywać ćwiczenia na pompowanie nóg i pośladków. Chodzi o skłony i przysiady. Instruktorzy fitness powinni zwrócić uwagę na technikę pilates.

 

 

Źródło: womanadvice.ru