TOP 5 ĆWICZEŃ NA LIFTING

Dzięki ćwiczeniom i automasażowi możesz uzyskać jędrną skórę bez zmarszczek i zagnieceń, bez uciekania się do chirurgii plastycznej i zastrzyków kosmetycznych. Taki trening nie tylko wygładzi zmarszczki, które już się pojawiły, ale także zapobiegnie pojawianiu się nowych.

 

 

 

Sekret tkwi w mięśniach twarzy, które wspierają szkielet naszej skóry. Z wiekiem masa mięśniowa spada, a skóra nie ma czasu na kurczenie się za nią. Ćwiczenia pomogą przywrócić i wzmocnić mięśnie , powodując gładszą, stonowaną skórę.

Owal twarzy

Aby poznać stan skóry twarzy, włącz przedni aparat w smartfonie i pochyl się nad nim. Nawet jeśli nie masz jeszcze 30 lat, prawdopodobnie nie spodoba Ci się to, co widzisz: rodzący się podwójny podbródek, obwisłe policzki, zmarszczki i fałdy. Ale to w tej pozycji spędzamy prawie cały dzień pochyleni nad telefonem lub komputerem.

Jeśli chcesz natychmiast unieść kontur twarzy i zmniejszyć podwójny podbródek, wyprostuj się. I staraj się nie stawiać znaku zapytania w ciągu dnia.

Ćwiczenie

Rozciągnij szyję i podnieś czubek głowy, trzymając głowę prosto. Wyobraź sobie, że coś ją trzyma, zmuszając do pozostania w tej pozycji. Wyrób sobie nawyk, aby zawsze utrzymywać prostą postawę, szyję i głowę: zarówno w pozycji stojącej, jak i siedzącej oraz podczas chodzenia.
Im częściej je kontrolujesz, tym szybciej poprawisz owal twarzy i pozbędziesz się podwójnego podbródka. Ponadto ten nawyk jest dobry dla sylwetki i ogólnego wizerunku.

Zmarszczki nosowo-wargowe

Wyraźny „nosowo-wargowy” jest najpopularniejszym problemem estetycznym wśród kobiet w każdym wieku. Jeśli wypluwasz wodę po umyciu zębów lub odgryziesz zbyt dużo na raz podczas jedzenia, istnieje ryzyko powstania fałdów nosowo-wargowych, nawet gdy jesteś młoda. Wzmocnij mięśnie policzków, aby się ich pozbyć, a także profilaktycznie.

Ćwiczenie

Zewrzyj wargi, przyciskając usta do zębów. Jednocześnie chwyć dłońmi policzki, podbródek, bruzdy nosowo-wargowe i usta. Zwróć uwagę na policzki – powinny być osadzone w swoim naturalnym miejscu: ani niższe, ani wyższe. Użyj dłoni, aby wygładzić „nosowo-wargową”.

Wciągnij powietrze do policzków i jednocześnie stwórz opór dłońmi. Następnie spuść powietrze z policzków, rozluźnij dłonie, nie odrywając ich od twarzy.

Powtarzaj to ćwiczenie codziennie około 30 razy, na koniec zwiększ czas wykonania do 10 sekund. Przy regularnym wykonywaniu ćwiczeń zmarszczki nosowo-wargowe zostaną znacznie wygładzone.

“Kurze łapki”

Śmiech przedłuża życie, ale zmniejsza piękno skóry. Od częstych uśmiechów w okolicach oczu pojawiają się zmarszczki mimiczne, które potocznie nazywane są „kurzymi łapkami”. Aby uśmiechnąć się bez konsekwencji, zrób trening powiek.

Ćwiczenie

Umieść palce obu rąk w pobliżu oczu, imitując lornetkę . Kciuki powinny znajdować się na krawędzi kości policzkowej, palce wskazujące powinny znajdować się na brwiach. Zablokuj dłonie tak, aby mocno trzymały skórę wokół oczu, ale nie naciskaj zbyt mocno.

Następnie otwórz szeroko oczy i mruż oczy. Kiedy poczujesz, że mięśnie powiek przesuwają palce w kierunku oczu, trzymaj mocno dłonie, aby temu zapobiec.
Wykonuj ten trening 20 razy dziennie i zobacz, jak skóra wokół oczu napina się i wygładza.

Zmarszczki czołowe

Zmarszczki dające efekt trwale zmarszczonej twarzy powstają w wyniku predyspozycji genetycznych lub ruchomej mimiki twarzy. Aby się ich pozbyć, spróbuj samodzielnie wykonać masaż.

Ćwiczenie

Umieść palce obu rąk między brwiami. Bez mocnego dociskania szybko dotknij skóry palcami w kierunku skroni, jakby wygładzając. Rób to codziennie, zaczynając od 30 sekund, stopniowo zwiększając czas do jednej minuty.

Dzięki temu zmarszczki między brwiami staną się mniej widoczne, a Ty zapomnisz o zwyczaju marszczenia.

Zmarszczki poprzeczne czoła

Prawdopodobnie kobiety są osobami bardzo wrażliwymi, często i szczerze zdumionymi wszystkim. W przeciwnym razie, jak można wytłumaczyć, że zastrzyki z botoksu w czoło to jedne z najpopularniejszych zabiegów kosmetycznych. Ale zamiast przechodzić do tak drastycznych środków lub próbować pozbyć się powstrzymywania przejawów mimiki twarzy, możesz po prostu rozluźnić mięśnie czoła.

Ćwiczenie

Połóż dłonie na czole ku sobie. Pociągnij mięśnie palcami, aby między brwiami nie było zmarszczek. Płynnie podnieś brwi i jednocześnie nie pozwól im robić tego rękami. Następnie rozluźnij mięśnie czoła i ramienia.

Powtórz 20 razy, z których ostatni ustal pozycję na 20 sekund. Po – lekkim naciśnięciu, aby rozluźnić mięśnie, głaskaj czoło od dołu do góry. Jeśli ćwiczysz regularnie, nawet głębokie zmarszczki zostaną wygładzone.

 

 

Źródło: fithacker.ru